October 6, 2010

Jika Aku Jatuh Cinta

Ya Allah, Jika aku jatuh cinta,
Cintakanlah aku pada seseorang

yang melabuhkan cintanya padam-MU,

agar bertambah kekuatanku untuk mencintaiMu



Ya Muhaimin, jika aku jatuh hati,

izinkanlah aku menyentuh hati seseorang

yang hatinya tertaut PadaMU

agar tidak terjatuh aku dalam jurang cinta Nafsu



Ya Robbana jika aku jatuh hati

jagalah hatiku padana

agar tidak berpalingdaripada hatiMU



Ya Rabbul Izzati jika aku rindu

rindukanlah aku pada seseorang

yang merindu syahiddijalanMU



Ya Allah jika aku menikamati Cinta kekasihMU

janganlah kenikmatan itu melebihi kenikmatan

indahnya bermunajat disepertigga malam terakhirMU



Ya Allah jika aku menikamati Cinta kekasihMU

janganlah kenikmatan itu melebihi kenikmatan

indahnya bermunajat disepertigga malam terakhirMU



Ya Allah, jika Kau halalkan akumerinduMU,

jangan biarkan aku melampaui batas

sehingga melupakan akupada cinta hakiki

dan rindu abadi hanya kepadaMU Amiinn..



Doaku,,,moga kita sama sama berjaya didunia

dan akhirat meraih segala harapan

dalam membina Bahtera rumah tangga yang Barokah

meraih bidadari yang jelita indah dipandang dan nyaman bersamanya



Berjaya dalam mengaharungi segala dugaan

dan cobaan yang memang menguji kekuatan Iman,,



Karena iman itulah yang menemukan cinta,

yang selama ini jauh bahkan menghilang



Semoga Cinta yang dicari selama ini telah ditemui

Semoga Allah meletakan kita dibawah payung rahmat dan KasihNYA



Cinta pada Allah

Cinta yang Hakiki

Utamakanlah Cinta padaNYA

Hidup kita ka terpelihara

Post a Comment

-Be nice there
-Ask something? Just ask in the box of things
-U smile, I smile

Cute Spinning Flower Pink